Aanpak

Onze aanpak

Benieuwd naar onze aanpak? Op basis van onze jarenlange ervaring hebben we zes stappen geïdentificeerd die een correcte oplevering garanderen. Dit gaat van een eerste contact, tot de uiteindelijke communicatie van het resultaat. Ontdek hieronder hoe onze aanpak je verder kan helpen!

Via een telefonisch contact bespreken we relevante informatie zoals bouwjaar, gebeurde renovaties, historiek van het pand en dergelijke zodat we een totaal overzicht krijgen. Indien nodig plannen we een verkennend bezoek ter plaatse in.

1

Onderzoek

2

Offerte

Op basis van de verkregen gegevens maken we een kostprijsberekening op basis van vaste prijs, hierbij rekening houdende met de standaarden die worden vooropgesteld

Samen plannen we een afspraak, wanneer dit voor jou past, voor een onderzoek ter plaatse. We inspecteren zichtbare elementen en nemen stalen van potentiële abesthouders

3

Afspraak

4

Verwerking

De genomen stalen worden verwerkt in het labo. Het resultaat is de input voor ons rapport. Dit vormt de basis voor het asbestattest.

Het attest wordt je via mail bezorgd. Als asbestdeskundige registreren we alle informatie in de centrale asbestdatabank.

5

Oplevering

6

Vragen

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan beantwoorden we die graag.